Hjälp!

Pappa och storebror är här från Stockholm när som helst och Fia slutar jobbet om en timme och jag har inte ens bytt om :O Haha sitter och väntar på att mitt nagellack ska torka... vad tid det ska ta då.... "quick dry" Jo tjena....
Måste sminka mig också, och de flesta vet ju vilken tid det tar för mig! Haha!
Jag och lillebror hade lite hemma spa i morse och tände ljus, lyssnade på lugn musik och hade ansiktsmask och gurka på ögonen. Underbart vad härligt det var. Pigg och mjuk och len är jag nu :) Haha
Bilder togs och tas flitigt över dagen men kan inte lova att de läggs ut innan, i alla fall inte innan jag granskat dom! Haha!
Nej nu måste jag sätta fart. Jag vill bara officiellt tacka alla som grattat mig idag! Så mysigt att veta att man har så många vänner runt sig! Kram på er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0