Nu stillar jag Er nyfikenhet! Lite i alla fall :)

Vill du också se det från insidan? Huset där jag bor nu alltså? Haha så synd i så fall för jag har inte hunnit ta så mycket bilder än! Fast lite bilder ska Ni faktiskt få se, bara för att jag är så underbar :) Idag hittade jag kabeln till min digitalkamera så var så goda!
Detalj från mitt rum. Stora hunden ;)
Är det föresten någon som känner igen pallen? Japp, det är en ombloggade pallen om blev målad i somras.


Garderober. Kläder i mitt hjärta <3 Haha fast det kanske är lite för mycket börjar jag sakta inse nu... KANSKE

Mitt fönster, där som alltid elefanten från Indien bor :) Han har också varit med på bloggen sedan innan.


En hund kom tydligen på köpet med min matta, haha :) Han älskar att ligga här för den är mjuk och varm och han ser ut över trappan och allrummet här på övervåningen.




Nu tänkte jag visa lite av ett rum till men vilket? Jag har funderat och allrummet på övervåningen blev det utvalda. Var så goda. :)
Här sitter i skrivandets stund min lillebror och spelar TV-spel och små sjunger lite. Härliga lördag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0