Det går inte när du rör vid mig

Det var flera år sedan det började men jag har fortfarande ingen vilja att säga nej mot dig. Den här låten förklarar bra. :)
Jag förlåter dig för allt om du har nåt att bekänna 
Reser du din väg, då kan du be mig vänta 
Om det uppstår nåt problem, säg till så kan 
jag hjälpa 
Jag gör allt för dig, det kommer aldrig att förändras 

För jag kan inte säga nej 
Det går inte när du rör vid mig 
Inte när du rör vid mig 

Jag ljuger för din skull, om du har nånting att dölja 
Henne eller mig, du behöver inte välja 
Jag sliter ut min själ, jag offrar mina drömmar 
Jag ger dig allt jag har, om det är nåt du önskar 

För jag kan inte säga nej 
Det går inte när du rör vid mig 
Jag kan inte säga nej 
Det går inte när du rör vid mig 
(Inte när du rör vid mig, då kan jag inte säga nej) 

Vad som helst för dig 
(Inte när du rör vid mig, då kan jag inte säga nej) 
Vad som helst så säg 
(Inte när du rör vid mig) 
Vad som helst för dig 

För jag kan... 

Gör allt för dig 
Jag gör vad som helst



Det var flera år sedan det började men jag har fortfarande ingen vilja att säga nej mot dig. Den här låten förklarar bra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0