8 veckor och över 2000 sms senare...

...så känns det fortfarande. Men när jag säger 8 veckor högt så inser jag hur lite tid det är, har vi inte känt varandra längre? Varför kan du då läsa korrekt mellan alla rader jag skriver? Hur kan du då se igenom alla mina patetiska försök till att modifiera lite med sanningen om vad du är för mig? Som tur väl är så är det bara du som ser det, ingen annan ska förstå.
2573 sms ligger, skickade mellan oss, i min inkorg, vad har vi skrivit så mycket om egentligen? Jag minns inte, jag vill inte föra minnen till ytan igen nu när jag äntligen lyckats dränka de. 2573, varför blir jag fortfarande glad när jag får sms från dig då? 2500 bevis på att jag borde ha hunnit skärpa mig, men jag ler fortfarande ändå. I hemlighet gillar jag det också, att jag har något som får mig att le. Tack.
En bil jag och hunden träffade idag :)
"Du har för starka känslor, det är bara det!
Kan du inte försöka att vara lite normal i alla fall?"

Jo, jag ska väl ta och försöka, snart...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0