Måla måla varje fredag....

Jag gör aldrig färdig något som jag börjar med...

När jag gick i andra eller tredje klass i grundskolan gjorde jag en pall i trä (se bild nedan). Idag har jag målat klart den! Haha, det tog ju inte många år.... Haha nej, grundtanken var att den skulle vara träfärgad, precis som den var, men nu håller jag på att måla min skolhylla från mitt rum, vit och då passade jag på att måla pallen också. Faktiskt så blev jag ganska nöjd. Haha alla mina "slitmärken" från när jag har tappat saker på den har försvunnit. Den ser faktiskt riktigt mysig ut! :) Här har ni före och efter bilder:

Så, vad tycker ni? Inte nobelprisnivå kanske -.- haha men ändå!
När jag åt lunch för någon timme sedan satt jag och tittade på någon tecknad serie samtidigt och oj vad kul jag hade! Haha jag måste vara riktigt trött för jag skrattade gott och väl åt detta:
"-Två fel blir inte ett rätt!
-Nej men tre rätter blir en middag."


Nej, usch det är ju inte ens roligt... Vet inte vad jag hade fått i mig, de där svamparna jag hittade igår kanske inte var ätbara egentligen...

Medan jag sitter här ute i solen passar jag på att lyssna på en ljudbok, denna gången blev det Harry Potter and the Deathly Hallows som jag faktiskt inte har läst själv än. Jag gillar verkligen att lyssna på ljudböcker, det ger mig tid att göra annat samtidigt eller bara ligga och blunda. Otroligt skönt. Jag kan ha det på medan jag städar, målar, skriver, vilar eller bloggar. Super! Jag började lyssna på ljudböcker när jag låg på sjukhus i höstas, jag fick tipset av en annan tjej på avdelningen och var väldigt tveksam till det först. Sen tappade jag all ork och orkade inte hålla i en bok och byta sida hela tiden, haha höjden av lathet? I alla fall så gav jag det en chans och en vecka senare hade jag betat av så otroligt många böcker. Jag lyssnade konstant, t.om. när jag åt.
Om en timme är min storebror här och tydligen ska jag leka frisör i helgen, detta kommer det INTE bilder på! Haha!
Glad påsk på er!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0