Resource Furniture!

Som många säkert redan har förstått så är jag och Google världens bästa vänner! Det jag inte vet, det vet Google och tvärtom. Haha :)
Så i mitt vanliga googlande på random ord som jag hoppas ska utöka mitt ordförråd (läs mer om detta i det förra inlägget) så lyckas jag hamna på Ny tekniks hemsida och via det så hittar jag något som måste vara världens coolaste uppfinningar! Då jag och de flesta av mina vänner studerar och har mindre än minimal boyta så blev jag självklart extra intresserad av detta, tyvärr tror jag inte att någon students ekonomi håller för det men man kan inte alltid få allt. Haha :)
I alla fall, det jag pratar om är ett företag som kallas för Resource Furniture som har gjort mängder av möbler med mulitfunktioner. De är inte bara är smidiga och tar liten plats, utan de är snygga också! Kolla in filmen nedan. Bl.a. så visar de en soffa med bokhylla till, som blir till en säng utan att man behöver flytta på sakerna på hyllan! De har även skrivbord som blir till en säng utan att man behöver tömma skrivbordet! Jag är grymt imponerad! Dessa möbler kallas för "Space Savers". Det är verkligen otroligt smarta lösningar. Rekomenderar verkligen att alla kollar in detta! Här är filmen och en länk:
www.resourcefurniture.com/space-savers


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0