2010 MTV VMA; Pre Show: Red Carpet Show

Sitter i soffan och kollar på MTV VMA och försöker slappna av efter en dag med massor av misstag och ånger. Passar på att uppdatera er som missat och er som ska kolla in det efteråt, vad ni ska kolla efter på årets VMA!
Katy Perrytv:n just nu, men hur ser hennes hår ut? Inte coolt... Fast hennes klänning måste jag säga var cool! Den hade allt men var ändå enkel och unik, kolla in henne! Haha :) Trey Songz däremot, det var nice. Lungt, avslappnat, rent och rakt igenom supersnyggt! Jay Sean (känd med singeln Down) gick på vita mattan nu, kör upp med sin säker superdyra bil (kan inget om bilar) och har självklart ett följe av flera snygga tjejer, hm... Vad får de betalt för detta? Haha :) Fast första intrycket är ju viktigt så antar att han lyckades ;) haha! :)
Yes, nice! Lady Gaga vann första priset som delades ut, bästa dansvideo med Bad Romance. Haha nu vann Lady Gaga och Beyonce med Thelephone för bästa samarbete, kvällens andra pris. Här går det undan måste jag säga! Vill se henne på mattan nu! Är supertaggad på att se hennes val av outfit! :)
Åh! Om entren är viktigt så vinner nog 30 Seconds to Mars! Kom incyklandes på cyklar, supercoola!
Nu är Justin Bieber på plats! Oj vad liten han ser ut bredvid Usher. Lillen då <3 Men hans stylist lyckas i alla fall med att hålla hans stil, bra jobbat!
En rödhårig tjej (någon får gärna rätta mig om hennes namn, tack! :) ) från True Blood serien har min parfym på sig! Eller ja, haha! :) Hon använde Guilty av Gucci, jag är helt förälskad i den doften ju! :O Haha! :) Vad dåligt insatt jag är märker jag, inte bra! :thumbdown:
LADY GAGA! 13 nomineringar har hon i år! Verkligen storfavoriten! Älskar att hon alltid har stora huvudbonader, magnifikt! Perfekt! Hon är en enorm inspirations källa! Med orden: "Alla är lika värda!" lämnar hon mattan och resten av hennes outfits är ju något jag redan längtar efter!
Pre Showen är nu över och ÄNTLIGEN kommer den riktiga showen! Vi får se om jag bloggar er igenom den med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0