30 min in på Lördag

Ja, klockan är nu 00:28 och en halv timme av veckans enda lördag har flutit på i stillhet. Johan ligger och sover bredvid mig, borde väcka honom snart så han kan åka hem men jag tänkte uppdatera lite här först! :) Ni går före en av mina bästa vänner, inte illa va? :) Haha
I alla fall så har jag idag vaknat, suckat över den OTROLIGT dåliga kollektivtrafiken som finns i hela detta länet och konstaterat att det där med att åka till föreläsning idag, det skippar jag. Istället börjar jag städa huset, pappa var också med och städade och delade med sig av sin, minst sagt, intressanta musiksmak.
Sen var det ut och springa med hunden och leka med kottarna i en evighet innan vi gick till veterinären. Det gav verkligen resultat, att trötta ut honom i förväg alltså. Inne os veterinären var han super duktig och brydde sig knappt om de andra djuren, fast väldigt nervös var han och låg på mina skor eller gick mot mina ben hela tiden. Stackars liten! Här är en bild på min lilla kille:
Besiktningen gick bra, han har ett mycket lindrigt blåsljud i hjärtat men annars är han helt perfekt.
Träffade även en gammal vän på djurkliniken, alltid lika trevligt. Måste ta och börja bli mer social med alla som jag borde börja ta kontakt med nu efter sommaren.
Förutom detta har jag även varit i Örebro idag men Johan och hans kompis som jag har för mig hette Martin. Valet har väl varit den röda tråden genom de flesta av dagens samtal och en evighet vid partiernas stugor fick vi tillslut nästa dra Johan därifrån, han vägrade inse att de skulle stänga klockan 6. Haha! :)
En ny mobil och handkräm blev inköpt också och oj vad det inte kommer att ta tid att lära sig allt, speciellt att smsa snabbt igen. Så tills dess så försöker jag be alla att ringa om det är något viktigt! Haha, för svara det kan jag! :thumbup:
Har även insett att vit nu är min absoluta favoritfärg! Men att mina vita skor är några jag aldrig ska gå långt eller mycket i igen! Aj vad mina fötter gör ont. :(  Så när vi kommer hem efter en lång dag får Johan lite massage. Han kan stressa upp sig själv väldigt bra, men sämst på att stressa ner... Inte bra! Så snälla jag ger honom massage och han slappnar av, inser att han är trött och nu är vi tillbaka när detta inlägget började, med att han har somnat i MIN säng. För er som inte vet det så är min säng SUPERSKÖN! Inte konstigt att alla somnar här, eller är jag så tråkigt sällskap? :O Haha klart jag inte är! :D
Nya, fler och bättre uppdateringar kommer när tillfällets och tidens vägar korsar varandra. Nu måste jag ta mig i kragen och hitta modet till att väcka en trött och för stressad kompis. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0