Våren är här <3

Vad sägs om en bild uppdatering från hela våren? Här kommer den:



ARIL <3


Den första solen tittar fram och värmen och blommorna börjar komma! :love:
Vi inviger våren med att grilla :)


Grilla i solsken <3


Göteborgs hjulet har börjat byggas :thumbup:





Min utväxt har växt till sej :(




USA har varit på mina tankar dagligen :blush:
Jag tycker att Johan ska ta studenten nu, men om ett år åker vi! :thumbup:




Ny klocka är inköpt :love:




Elina fick sin halvårs present tre veckor förtidigt eftersom jag är bortrest på vår halvårs dag och för att när jag väl har köpt en present vll jag ge den direkt :) Jag tror presenten blev omtyckt iallafall :)




Maj


Åkte hem till mamma, men åkte tillbaka till Göteborg redan dagen efter. Hann hälsa på hunden och lillebror iallfall :love:



Plocka vitsippor känns som ett måste varje år :D




Har smakat på en ny glass, den var okej för att vara gratis. Vad här våren bättre till än glass?




Tussan njuter av solskenet hon med :cool:
Fast hon låg aldrig still länge nog för att vara med på ett vettigt kort så det blev två dåliga kort på henne istället :D





Planer för resten av våren

Göteborgs gospefestival 13-16 maj! :thumbup:




HBT-festivalen i Göteborg 12-16 maj!!! :D :D

Min regnbågsflagga är inköpt, vilka ska med på regnbågspromenaden den 16 maj? Är supertaggad! :cool:
Det är samling 13:00 den 16 maj, vid GöteborsOperan
14:00 är avgång sen går vi upp mot Götaplatsen och ca
15:30 startar scenprogrammet på Göteplatsen :D :love: :thumbup:




Danmarksresa med klassen, kort till studentfesten ska även tas i Danmark :thumbup:




Studenten på G! :love:




Ha en underbar vår alla! snart kommer sommaren fullt ut! :love:









Postat av: Veronica

Jag vill oxå gå på HBT-festivalen jue!! fan att jag inte bor i GBG :P

2010-05-05 @ 22:43:56
URL: http://benucka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0