Tordag kväll

Så, färdig städat i garderoben nu, jag har mer kläder än vad den är gjord för :( Dumma garderob :(
Vi hade formgivning idag och jag började skissa på en vigselring eftersom det blev våran VG/MVG uppgift.



Så här är min ring ut än så länge Haha :) Superfin bild, jag vet :) 
Men när jag kollade upp priset på diamanten som jag ville ha jag ville ha så sjönk ju mina förhoppningar om att den skulle blir den "vinnande ringen" haha :)












Annars har det inte
hänt så mycket nu ikväll så jag tänte lägga upp en bild på like små saker som jag har fått tag på den senaste tiden :)



Uppifrån:
  • En STOR rundborste! Den jag hade innan var för liten nu när mitt hår börjar bli längre :thumbup:
  • En vit liten väska som jag kanske ska ha till studenten, vem vet :)
  • Ett supergulligt hopprep som har en intressant historia som jag vet att en viss Elina gärna vill höra Hihi :blush:
  • Ett lila nagellack till våren :love:
  • Och i bakrungen min regnbågsflagga som världens vackraste Elina köpte till mig! Tack! :love:
Nu är klockan snart elva, matte imorgon i skolan :thumbup: Ska säga godnatt till min flicka nu och sen ta och sova själv, hoppas det är lättare att gå upp imorgon än vad det var idag :(
Ska sova hos Elina imorgon! :love:







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0