Tar en paus

Nu sitter jag här vid datorn och ska plugga igen, men först tar jag en paus från allt och ska skriva lite.
Idag var det skola, vi pratade om Danmark och som det ser ut nu vill vi komma hem så vi är i göteborg runt 3 på natten (fast vår lärare vill vara hemma 8, TÖNT! Haha :) ) Fast jag ska infinna mej i kyrkan 09:45 samma dag så vi får se hur detta går! Somna i kyrkan kanske inte är så lyckat även om det lockar :blush: Hih
Sen blev det betygssamtal och sen pluggade jag matte, måste måste måste klara provet på tisdag!!! Håll tummarna för mej :(

Självklart bar det iväg till Elina efter skolan för att äta och umgås lite och se på Pippi på söderhavet! :D Wiiie :love:
Sen tog jag mej tillbaka hem för att sjunga en stund idag igen, vi gick även igenom info om Gospel festivalen och tåget vi ska ta 2 av 4 dagar går 08:16! Åhh Nikita är ju morgon trött :( De andra dagarna åker vi 11:16 och 08:36, lite bättre med den vid elva tycker ju jag :D :thumbup: Jag fick en ny sångtid av Katarina idag med, 15-16 på onsdagar. En hel timme! Underbart :thumbup:
Fick även info om att det är övernattning i församlingshemmet onsdagen innan Gospel festivalen, med tema Italien. Med mat och film :) Låter riktigt mysigt, jag går nog dit men någon övernattnign blir det inte, måste ju vila ut innan gospel helgen. Haha nu har jag sagt ordet gospel väldigt många gånger ser jag, förlåt ;)

Planerna inför helgen börjar ta form nu med! :thumbup: Så här ser det ut för tillfället:
Fredag: Till ett stall med Elina och sova över hos henne :love:
Lördag: Träffa mamma och pappa i stan (ja dom kommer ner hit! :D ) vid 10-11 (Haha mamam sa runt 10, så Nikita säger 10-11. Det är ju faktiskt veckans enda lördag :( ) för att köpa student saker. Sen åker vi upp till mej med bilen, fyller den med saker och sen har min utflyttning offeciellt börjat! Sorgligt :(
Söndag: Elina är upptagen :( Så Nikita ska plugga gärnet inför matteprovet!! :thumbup:

Jag försöker hålla så mycket som möjligt positivt nu så alla orkar de sista dagarna innan lov och ledighet!
Nu ska jag plugga vidare och hoppas att Elina vill komma in snart, gillar inte när hon är ute själv så länge med dåligt knä :( Jag blir så orolig :(

Föresten jag väntar fortfarande på svar från en person som jag har kontaktat, om du läser detta så ska du veta att det är lågt att inte låta mej veta vad du tycker om det jag sa och att inte berätta din åsikt. Ville bara säga det ;)

Ha en underbar kväll alla! Nu är klockan redan halv 10! Tiden springer iväg ju! :( Usch! Kanske blir ett till inlägg ikväll/natt innan jag somnar, vi får se. :) Nej, nu blir det lite blåbärs paj och plugga, plugga, plugga!




Postat av: Veronica

jag håller tummarna för dig :D älskar dig <3

2010-05-05 @ 22:36:24
URL: http://benucka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0