Göteborg Gospelkörfestival!

Dåligt med inlägg nu jag vet och jag har egentligen mängder att skriva men HÅLL UT! Allt om denna underbara festival som jag har fått bli en del av, allt det kommer... Så fort jag har fått bilder och filmer mailade till mej.

Kolla in den riktiga blogg sidan för festivalen så länge: Göteborg Gospelkörfestivals Blogg
Där finns det bilder för er super nyfikna :) haha :)




Måste även att be alla som kan att ta sig till Liseberg imorgon! För klockan 19:00 drar vi igång på stora scenen! Detta är årets event som ingen vill missa! Se till att ha varit där och tagit del av känslan av äkta gospel med äkta glädje tillsammans med hundratals andra! Kom dit, du kommer inte ångra någonting!! :D :thumbup:

Nu ska jag sova.
Om 7 timmar och 10 min måste jag gå hemifrån imorgon! :O *gäsp* haha :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0