Gospelkör festvalen börjar idag!

Ja, idag drar det igång! Taggade lite i församlingshemmet igår. En stud med Helen men mest med Katarina som hade en timmes sånglektion med mej! :D
Om en timme har jag gått hemifrån men innan dess måste jag äta något, torka håret och sminka och klä på mej. Tänkte också uppdatera er lite! :thumbup: Mycket ska hända på en timme så inte världens längsta inlägg nu heller tyärr. Men lite bilder är alltid kul! :D


Här är nästan min fulla outfit till studentfesten, inte helt men nästan. Jag ska tex inte ha de byxorna på mej :P



Som ni alla vid det
här laget säkert vet så har jag pluggat matte dag och natt den senaste tiden...
Och det gav resultat! För jag blev godkänd i matte!!! :D :thumbup:



Sommar vädret
har hälsat på och milkshake är ju ett måste :blush:


Men idag och igår
regnade det :( Fast det blev en bild på göteborgshjulet i äkta Götebrogs väder :)



HBT-festivalen
började igår och hela stan är fylld med regnbågsflaggor! Glöm inte regnbågspromenaden!



Nu har jag bara 45
minuter kvar! Igår slutade på ett super jobbigt sätt, säger inte mer om det här men vill tacka Christian för att han var en sån underbar vän som ställde upp igår när det var kallt och regnade!! TACK! :love:








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0