God morgon!

Klockan är strax efter 10 och om 20 minuter går min bus så det blir ett kort och snabbt inlägg. Nu på morgonen har jag pluggat matte och skrivit engelska. Engelskan går inte så bra, för jag skriver en skräck historia och jag blir seröst rädd själv hela tiden så jag måste pausa i skrivandet ibland.
Min jakt på en perfekt ögonskuggepalett fortsätter och jag tror jag har hittat den!! :D Den heter
"88 piece Makeup Palette" och den finns också med ultra shimmer! :D :thumbup:
Titta här :love:

Ultra shimmer:



"Original färger":



Jag älskar dom! Jag hittade dom på Coastal Scents (klicka på namnet för att komma dit, öppnas i nytt fönster), bilderna tillhör dom men jag lånar lite :blush:
Nu är bara problemet om jag bara ska köpa shimmer eller båda? Shimmer ska jag ABSOLUT ha! <3
Jag vill också reklama en youtube användare som anväder dessa färger och rekomenderar dom. Kolla in AllThatGlitters21 ! :D

Nu måste jag skynda mej till bussen! Hörs ikväll, ska förbi elina först :) :love:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0