Söndag :)

Helgen tog slut för snabbt igen :(
Innan jag visste ordet av det var det dags att åka från Elina igen för att åka hem till sej.
På vägen hem köpte jag ett par nya skor:



Det behövdes ansåg jag då snön ÄNTLIGEN är påväg bort och mina vinterskor verkligen har gått sin sista meter för LÄNGE SEDAN! :D Jag gillar verkligen mina nya skor :love: <3

Efter shoppandet åkte jag och hälsade på en "gammal vän" (jag är bara 19 år, gammal vän låter ju som om jag var minst 40 haha :) ). Stannade där någon timme och hann inse att allt är som vanligt där :)

Åkte sedan hem för att duscha, äta och testa mina nya skor igen :D haha

Nu sitter jag här vid datorn, lyssnar på musik (Darin för tillfället, haha :) ) och pratar med några vänner. Snart dags att sova. Måndag imorgon, en vecka till har gått.

Ska bara lägga till att jag ÄLSKAR Elina, min underbara flicka.

Finns ingen vackrare på denna jord <3 :love: <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0