Lördag :D

På dagen var jagt i stan med Elina och Nattha :)
Efter ett knasigt besök till Toys R Us åkte vi My One (En affär för häst, hund och katt har jag för mej. För vi var i princip bara på häst avdelningen) där vi av någon superbra anledning började testa sadlar :D haha Det tog inte lång tid att komma på att dressyr sadel inte alls var skönt :) Haha
Efter mycket finss, hattprovande och fototagande (bilder kommer längre ner) gav vi oss vidare till City Gross för att köpa in lite mat och mys till Andra Chansen i Melodifestivalen.

När vi kom hem lagade vi (hon) mat, åt och satte oss och kollade på This is it. I slutet av filmen kom Nattha och sedan också Lollo för att kolla på melodifestivalen med oss. Just om melodifestivalen har jag inga kommentarer alls, jag hoppas att alla som sett den i år förstår vad jag menar...

Senare på kvällen såg vi en Beck film och sedan This is it igen ;) fast denna gången satt vi mest och pratade om olika saker bl.a. kungafamiljen, så det var inte så koncentrerat tittande på filmen. Någon gång i mitten gav Lollo upp och gick hem och sedan när filmen var slut drog även Nattha sej hemåt. Sen var det jag och Elina igen :love: <3

Blider från dagen:


På väg till stan med Elina och Nattha


Elina tycker också att det är kul att prova sadlar :$ Hehe :love:



Haha prova cowboy hatt :) Fiiiiiint



Det blev
en underbar dag med vacker väder, tänk om våren kanske är påväg nu äntligen ändå? :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0