Tjenare hösten!

Hej alla!

Ja, som ni säkert märkt så har jag tagit lång sommar ledigt från bloggen men idag är jag tillbaka igen!

Snabb uppdatering då:

  • Jag har flyttat hem till min kära mor
  • Min student gick superbra, kläningen var super fin och bilder kommer för alla nyfikna
  • Jag har haft två jobb och sagt upp mig från båda innan jag varit anställd en månad, bra eller dåligt? Vem vet? :)
  • Jag har bestämt mig för att börja plugga till hösten, 30e augusti smäller det!
  • Jag har till och med bestämt vad jag vill bli och hur jag ska bli det, grattis till mig!
  • Elina har fått en HÄST!! :D  :love: Blider kommer
  • Jag kanske ska fortsätta dansa fast jag flyttat hit, men vet inte riktigt vad så ge förslag! Ingen par dans bara ;)
  • Jag och Elina har varit med varandra i princip hela sommarlovet, underbart! :)
Det var väl det viktigaste, mer uppdateringar med blider kommer senare ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0