Jag önskar...

Mamma <3

Idag kände jag det starkare än någonsin.
Jag önskar att du stod där när jag kom ut, så som de andras står där.
Jag önskar att jag också fick höra frågorna om hur det gick och hur dagen varit.
Jag önskar att du var närmare mig.
Jag önskar att det någon gång var du som ringde, att det inte alltid är jag.
Jag önskar att jag saknade dig mindre ibland.
Jag ö
nskar att du förstår hur viktig du är för mig och hur mycket jag behöver dig.
Jag önskar mig en daglig kram av dig, mamma.


Vad önskar du dig i julklapp?


Postat av: Mamma

jag önskar att jag kunde ge dig en kram varje dag och att jag kunde sitta med dig vid köksbordet på kvällen och höra hur din dag varit. Att jag skulle kunna gå till kyrkan och höra dig sjunga.

Det jag önskar till jul är att vi får vara tillsammans som en familj för det är vi nästan aldrig.Jag älskar dig min dotter!

2009-11-24 @ 09:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0