Haha knas dag <3

Idag tog jag en timmes sovmorgon, efter all nattens tänkande så tycker jag att det behövdes.
När jag sen kom till skolan så spelades "Alla som inte dansar är våldtäcktsmän" i högtalarna. Haha vem lyssnar på den fortfarande!? haha samma kille i kalssen som gjort listan hade tagit med väldigt mycket musik, det blandades med allt från fjortis dunk till "Ture colors" av Cindy Lauper på 80-talet. haaha perfekt?

Min bil är nu färdig ritad och nästan alla delar är utskärda.
Här är min fina "3-veckors bil":

Min bil


Sen tog jag bussen till stackars Christian med feber, för att lämna tillbaka en film och ge honom några kex han skulle få smaka på :)
Vi var hos frisören, packade åt honom, kollade igenom ansöknings information till Au Pair USA och lyssnade på musik. Imorgon klockan 5 på morgonen åker han. Saknar redan :( men har kommer nog ha jättekul och jag sitter i tråkiga gråa Sverige och förväntar mig MASSA kort att titta på sen.
Efter att vi sagt hejdå :( och jag satt mig på bussen hem kom jag på att filmen och kexen fortfarande låg i min väska. Haha det är typiskt mig och Christian :)

Sen blev det kör övning, vi fick en ny låt idag. Jag tänkte på tekniken jag lärt mig på måndagarna hos Katarina och det låter så mycket bättre nu än för ett halv år sen *stolt* kanske ska spela in något med någon helg, vi får se :)

Nu är alla utom dagens inlägg borttagna från bloggen och den ska återigen bli öppen för alla att njuta av :)
Nu ska jag äta och plugga och sova, om ett dygn är Christian i Egypten :D Lycka till med resan <3

2 dagar till premiären <3 :D

Puss i pannan

//Nikitiitaa
<3

Postat av: Christian

Aw :D tackar :) ses om 1 vecka :D mycket kort ska jag ta :D

2009-11-18 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0