Allt och alla har New Moon-feber!

Har lunch rast i skolan just nu och självklart går man in och uppdaterar sig på facebook. På höger sida är det som vanligt reklam annonser och så här ser dom ut för tillfället:

Hjälp!?

Finns det någon i världen som inte på något sätt berörs av världspremiären av New Moon imorgon?
Missförstå mig inte, jag gillar verkligen böckerna och Twilight filmen har varit okej om man förstår syftet med den :P
Självklat ska jag gå på New Moon imorgon med min Sofia, hon fick biljett i av mig i födelsedags present.

Det ska bli kul att se vad regissören och producenten har gjort nu med den mycket högre budgeten. Regissören som gör Twilight filmerna har ju varit med och gjort bl.a. American Pie. men den här sortens film verkar också passa honom. Vi får se, upp till bevis imorgon :D

Av andra anledningar längtar jag ännu mer tills imorgon, men mer om det senare :)

Nu börjar snart min kemi lektion :)


Puss i pannan
//Nikitiitaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0