20e november 2009

Nu har klockan just passerat midnatt till den 20e november. Snart ska även jag sova, men först tänkte jag passa på att skriva lite.

 

20e november:

·         Idag är det årets 324e dag

·         Pontus och Marina har namnsdag

·         New Moon har världspremiär idag. Första visningen i Sverige började för snart 20 minuter sen

·         Min älskade Elinas mamma skulle ha fyllt år idag. Det är nog ändå dagens viktigaste händelse…

 

Jag önskar att jag hade haft tid och möjlighet att lära känna henne, jag sörjer att hon är borta även om jag inte känner henne. Jag lider när jag ser hur Elina lider, jag önskar jag kunde ge henne hennes mamma tillbaka. Det har gått över ett år nu och jag kan inte låta bli att fälla tårar när jag tänker på det. Jag tycker synd om Elina och jag beundrar hennes styrka något så enormt.

Utan att jag kände dig har du gett mig förståelse i hur mycket min mamma betyder för mig. Bara tanken på ett liv utan min mamma gör att jag gråter ännu mer, jag vill ringa henne för att få säga att jag älskar henne. Fast hon sover nu, hon ska snart upp, ta ut hunden, väcka min lillebror och sen köra honom till skolan och sen åka till jobbet. Jag beundrar styrkan hos min mamma också. Hon har så mycket i huvudet hela tiden och hon har så många att bry sig om, ändå har hon tid med alla. Jag kommer inte väcka henne, inte inatt.

Jag älskar dig mamma!


Ikväll efter bion ska jag direkt till Elina, jag kommer hem på lördag kväll. Kyrksjungning på söndag sen <3

 

Ha en bra 20e november alla!

 

Puss i pannan

//Nikititiiaa


Postat av: Mamma

Jag älskar dig med! Jag vet att jag verkar snurrig och förvirrad ibland men det som är helt klart för mig är att jag har 3 underbara barn som jag älskar över allt på jorden!

Jag är stolt över dig och du får ringa mig när du vill även om jag är kvällstrött.

Puss på dig gumman!

2009-11-24 @ 09:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0